İnkişaf geriliyi olan uşaqlarla aparılan psixo-pedaqoji iş:
- Davranış pozğunluğunun korreksiyası
- Sensor inkişafın tərbiyəsi
- Qavrama və kiçik motorikanın inkişafı (Ümumi mator, Psixoloji və Pedoqoji hazırlıq)
- Sosial və ünsiyyət bacarıqları
- Uşaq Dissinteqrativ pozğunluq
- Autizm, Asperger, Rett sindromu
- Psixomotor inkişafın və nitqin ləngiməsi
- Əqli inkişafın geriliyi (Daun)
- Psixi və fiziki inkişafın ləngiməsi
Aparılan ilkin diaqnostikadan sonra hazırlanan Fərdi İnkişaf Proqramı əsasında uşaqla kompleks şəkildə təyin olunmuş vaxt çərçivəsində işlənilir. Proqram daxilində – pedaqoq, psixoloq, deffektoloq-loqoped, Əmək terapevti, MBT (Müalicəvi Bədən Tərbiyəsi) mütəxəssisi, tərbiyəçi məşğul olur.
Uşaqla fərdi və qrup şəklində məşğələlər keçirilir. Və hər 2 uşağa individual tərbiyəçi təyin olunur ki, uşağın şəxsi ehtiyaclarını (yemə, davranış, yatma) ödəməsində, keçdiklərini möhkəmləndirməsində köməklik göstərsin. Uşaqların yemək rasyonu məhdud və sfesifik olduğu üçün valideyn tərəfindən qoyulmuş yemək, desert və əlavə qidalar uşağın tərbiyəçisi tərəfindən xüsusi diqqətlə yedizdirilir. Tualet vərdişi yoxsa tərbiyəçi tərəfindən köməklik olunaraq və zamanla bu vərdiş öyrədilir!