“Uşağı döymək olarmı?”
Uşaq tərbiyəsində valideynlərdən mütəmadi şəkildə gələn sullardan biri uşaqları döymək ilə bağlıdır.
Uşaq tərbiyəsində valideynlərdən mütəmadi şəkildə gələn sullardan biri uşaqları döymək ilə bağlıdır.
“Övladımın yaddaşında heç nə qalmır, nəsə bir tapşırıq veriləndə belə onu tez unudur? Bu yaddaş zəifliyi nədən yaranır və onu necə aradan qaldıra bilərik?”
Uşaqlarda məsuliyyət hissinin formalaşdırılması valideynlərin uşaq tərbiyəsində diqqət etdikləri vacib məqamlardan biridir.
Uşaqların 3, 4, hətta 5 yaşı olmamasına baxmayaraq danışa bilməməsi, həmyaşıdları və valideynləri ilə ünsiyyət qura bilməməsi hallarına təsadüf edilir
Valideynləri narahat edən məsələlərdən biri də uşaqlarda qorxaqlıq əlamətlərini müşahidə etmələridir.
Valideynlərin çətinlik çəkdiyi mövzulardan biri də, uşaqların ata-anaya hədsiz bağlılığıdır.
Diqqət ediləsi vacib nüanslardan biri də uşaqların yuxu saatıdır. Yəni, uşaqlar hər gün eyni saatda yatmağı bacarmalıdır.
Uşaqların musiqiyə yönləndirilməsi faydalıdır,bu xüsusən də onların yaradıcılıq bacarıqlarının, təxəyyülünün, təfəkkürünün inkişafına müsbət təsir göstərir.
Valideynlərin şikayətləndiyi mövzulardan biri də ailədə bacı-qardaşın düzgün münasibət qura bilməməsi, davamlı problemlər yaşaması, hansısa oyuncaq üstündə dava etmələri, qısqanclıq və s. problemlərdir.
Valideynlərdə çox zaman evin böyük uşaqlarının içinə qapanıq, sanki özündən kiçik digər bacı və qardaşını qısqanırmış kimi təəssürat yaranır.
İnsanlar üçün sağlam qidalanma eyni zamanda artıq çəki almamaq əsas şərtlərdən birinə çevrilib.
Uşaqların aqressiv davranışları, etiraz nümayiş etdirmələri, həddindən artıq israrçı davranışları hətta bəzən əşyaları, oyuncaqları sındırmaları və s. kaprizlərin ən çox görünən hallarıdır.
Valideynlərin qəbul edə bilmədikləri mövzulardan biri də övladlarının oğurluq halları ilə qarşılaşmalarıdır.
Uşaqların oyuncaqlarını sevməsi normal haldır, lakin əşyalara , oyuncaqlara hədsiz bağlılıq və sevgi aşkarlanarsa psixoloqa yönləndirilməkdə fayda var.
Uşaqlar artıq 3 yaşdan etibarən bütün rəngləri tanımağı bacarmalıdır. Normal inkişaf dövrü keçən uşaqlar dörd ana rəngi: qırmızı, sarı, yaşıl və mavi rəngləri tanımalıdır.